اس ام اس خنده دار,
نوشته شده توسط : کورش قاسمی

اس ام اس خنده دار, جوک, سرکاری – سری 9
نویسنده:عیسی قاسمیsms:09359077571
یه دختره به یه پسره میگه اگه منو بوس كنی واسه همیشه برای تو میمونم
پسره میگه: ممنونم از هشداری كه بهم دادی !!!

سك سی ترین اس ام اس سال
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الهی چشات در بیاد كه این همه دنبال سك سی!

اس ام اس خنده دار و جوک و اس ام اس

غضنفر بچش تو مشهد گم میشه، نذر می كنه و میگه : یا امام رضا ! دستم به دامنت، بچم پیدا بشه، دیگه غلط كنم بیام مشهد!

گویند مرگ سخت و سخت تر از مرگ انتظار . . .برای اس ام اس من خیلی انتظار کشیدی آره ؟!

شعر غضنفر برای دوست دخترش:
صبح كه دره پنجرمون وا میشه
عصر كه در پنجرمون وا میشه
شب كه در پنجرمون وا میشه
وای كه چقدر پنجرمون وا میشه !!!

جوک و اس ام اس

دانشجوی پسر + دانشجوی پسر = انتظار برای رسیدن ۲ دانشجوی دیگر جهت بازی حكم
دانشجوی دختر + دانشجوی پسر = عشق
دانشجوی دختر + دانشجوی دختر = غیبت از یه دانشجوی پسر

اس ام اس خنده دار

پس از اعدام 10 قاچاقچی جسد 11 نفر بر جای مانده بود ، کمی آن طرفتر پیرزنی در حال گریه می گفت:

آخه ننه جون چقدر بهت گفتم اینجا صف روغن نیست.

ملا نصرالدین با قوچعلی و عل عسگر و دوستشون غضنفر و بیوک آقا صحبت می کرد که :اغلب افراد نادان و بی عقل حماقت و نادانی خودشونو اسمشو می ذارن تقدیر و سرنوشت.

و از اونا پرسید که : " یه خورده از تقدیر و سرنوشتشون براش بگن "

جوک و اس ام اس

به یارو می گن یك جمله بگو 10 تا بیل توش باشه میگه :

بیل میرم ، هابیل با بیل قابیل رو كشت

یا قابیل با بیل هابیل رو كشت یا بیل عكس

می گن این كه 8 تا است

میگه ابیلفضل از اردبیل

دو تا خجالتی با هم ازدواج می کنند بچه شون آب می شه

اس ام اس

چشمهای تو مثل دریاست… اجازه میدی جورابامو توش بشورم؟

اس ام اس سرکاری

نسل میمون ها هم دیگه داره منقرض میشه. عزیزم مواظب خودت باش

خدایا به ما

اندیشه شریعتی

شهامت مصدق

مرام طالقانی

صبوری خاتمی

عمر جنتی

ثروت رفسنجانی

و اعتماد به نفس احمدی نژاد

عطا كن

آمین

جوک و اس ام اس خنده دار

بهار آمد و شمشادها جوان شده اند ، پرندگان مهاجر ترانه خوان شده اند ( طرح تلقین گرما در سرما)

اس ام اس

یه روز یه پسره میره تو مغازه و میگه: آقا کارتی دارین که روش نوشته باشه "تو تنها عشق من هستی" ؟ فروشنده هم میگه : بله آقاهه : لطفا 16 تا ازش بدین

میدونی اگه چشم خر هم مثل چشم گربه شب ها میدرخشید چی میشد ؟ شبها اردبیل هم مثل لوس انجلس چراغونی میشد !

وزارت كشور از مردم شهید پرور خواست با توجه به قطع آب در تابستان قطع گاز در زمستان و قطع برق در تمامی فصول همچنین كمبود بنزین و افزایش تورم و فاصله طبقاتی با شركت در انتخابات خریت خود را به جهانیان ثابت كنند.

بابا جونم می دونی فرق مسلسل با تفنگ چیه؟؟

آره پسرم تفنگ مثل حرف زدن من می مونه اما مسلسل مثل حرف زدن مامانت اینا است که یه ریز حرف می زنه.

اس ام اس خنده دار جوک و اس ام اس

كلاغ تو آسمون تخم میزاره ولی تخمش نمی‌افته پایین، اگه گفتی چرا؟ ( نرو پایین اول فكر كن!)

.
.
.
.
.
.
.
فكر كن تنبل
.
.
.
.

چون شورت پاش بوده.

اس ام اس سرکاری

توی دنیا عاشقا چه بی كسن .. عاشقا عاقبتش خار و خسن .. اینارو گفتم برات تا بدونی .. عاشقی خیلی خطرناكه حسن !!!

گرگه بعد از کلی جستجو آی دی شنگول منگول رو گیر میاره، بعد از کلی چت کردن باهاشون قرار می ذاره. وقتی می ره سر قرار می بینه چوپان دروغ گو اومده!

اس ام اس

… زندگی دو چیز به من آموخت، که هرچی فکر می کنم یادم نمیاد چی بود

جوک و اس ام اس خنده ار

خواستم ازت تشکر کنم وبگم به تو افتخار می کنم. چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منواز سر کار گذاشتنت ناامید نمی کنی

اس ام اس خنده دار

اگه یه همزبون می خوای ،

یه یار مهربون می خوای ،

خودشو حیرونت کنه ،

جونشو قربونت کنه ،

اصلا رو من حساب نکن !!
 

㋡ نویسنده:عیسی قاسمیsms:09359077571㋡ ㋡

یادت باشه كه یادم بیاری كه یادت بندازم كه به یادم بیاری كه یاد بدی

دیگه این وقت شب با اس ام اس كسی رو اسكول نكنم !!!

㋡ ㋡ ㋡

تا حالا به مضلومیت زن جومونگ پی بردی ؟!

گوشت به این خوبی ، بهش میگن سویا!!!

㋡ ㋡ ㋡

شنیدم معروف شدی ! انقدر که یه شبکه ماهواره ای از زندگیت فیلم برداری کرده و پخش میکنه

اسم شبکه اش هم اینه

animals tv !!!

㋡ ㋡ ㋡

سلام خوبی ؟ خواستم بهت بگم دیگه رفتیم تو فصل تابستون ! بیماری وبا تو این فصل زیاد میشه

!!!کمتر با آفتابه آب بخور

㋡ ㋡ ㋡

به غضنفر میگن متاهلی یا مجرد ؟ میگه : به نام خدا ، کشاورزم!!!

㋡ ㋡ ㋡

یه شب ستاره آرزو ها از آسمون اومد پایین گفت : یه آرزو بکن

منم تو رو خواستم

گفت نمیشه

گفتم چرا ؟

گفت : ما تو جنس بنجل نیستیم

㋡ ㋡ ㋡

خانوم در حالی که جدول حل میکرد از شوهرش پرسید :

یک اختراع نام ببر برای جبران اشتباهات بشر !

شوهر گفت : محضر طلاق !!!

㋡ ㋡ ㋡

یارو لنگ بوده  با کشتی میره مسافرت ازش میپرسند سفر چطور بود ؟

میگه : نه بابا خیلی استرس داشتم ! همش میگفتن

لنگرو بندازین تو آب !!!

㋡ ㋡ ㋡

 نویسنده:عیسی قاسمیsms:09359077571

 
 

سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره ۴ ساعت دیگه باید بیدار شی!

** ** **

بچه ها می گن تو اهل سینمایی … ما سر یه چیز دعوامون شده … مگه راکی همون رمبو نیست ؟!؟ البته اگه خوابی لازم نیست الان اس ام اس کنی، فردا صبح هم بگی مشکلی نیست. ولی ما رو بی خبر نذار

** ** **

باز هم ضایع شدم! گوشیت سایلنت بود!

** ** **

میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟

** ** **

شده خواب ببینی که وقتی خوابیدی تو خواب داری خواب میبینی که خوابی و داری می خوابی و خواب خوابو میبینی که در اون حالی که تو خواب داری خواب خواب رو میبینی تو خواب همونطور که خوابی یکی دیگه هم مثل خودت خوابه و تو خوابش خوابه خوابو میبینه و همین طور که خوابیده تو خواب به تویی که خوابی بگه:چقدر سرکاری؟

** ** **

این SMS تنها برای بیدار کردن شما ارسال شده و هیچ ارزش دیگری ندارد حالا می تونی بری بخوابی شب بخیر……

** **نویسنده:عیسی قاسمیsms:09359077571 **

پاشو سرت از رو متکا افتاده پایین

** ** **

از اونجایی که شتر در خواب بیند پنبه دانه،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خودم دونستم بیدارت کنم! آخه داشتی بالشتتو می خوردی!

** ** **

ببخشید که دیر وقته ولی یه سوال داشتم که خیلی وقت میخواستم ازت بپرسم که الآن یادم اقتاد : ایران به کشورهای دیگر نفت میفروشه بشکشو پس میگشیره یا با بشکه میده؟!؟!؟!؟

** ** **

سلام …. تو رو خدا ببخش … نمی‌خواستم این موقع شب بیدارت کنم ….. واقعاً ببخش …. سعی کن درکم کنی … من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاست !. شرمنده‌ام

** ** **

ای بابا هر شب من باید عین اسکلا با اس ام اس بیدارت کنم ؟ خوب خودت مث بچه ادم پاشو دیگه

** ** **

اگه خوابی بیدار شو .اگه بیداری بشین .اگه نشستی پاشو راه برو .اگه راه میری بدو. اگه میتوی یه پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من یه اس ام اس اومده واست

** ** **

با سلام اینجا تهران است. ساعت ۳ بامداد … صدای مردم آزار

** ** **

شرکت ال جی شما را به ادامه خواب دعوت می کند…!!

** ** **

قوز بند و كتف بند پاك سمن بخرید و ببینید چه خوب شما را به ادامه خوابی كه در خواب میدید دعوت میكن

** ** **

ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم
کار خوبی کردم؟

** ** **

ببخشید که مزاحمت شدم میخواستم بگم شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره

** ** **

سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره 4 ساعت دیگه باید بیدار شی

** **نویسنده:عیسی قاسمیsms:09359077571 **

ببخش بی موقع مزاحم شدم راستی تو نمی دونی حاج زنبور عسل حج واجب رفته یا عمره

** ** **

این اس ام اس رو تا دو روز نخون
.
.
میگم نخون
.
.
نرو پایین
.
.
بیخیال شو
.
.
نه نمیشه بهت اعتماد کرد همون دو روز دیگه بهت میدم

** ** **


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

هیچی

** ** **

به یارو می گن...
...
...
...
...
...
به تو چه که به یارو  چی می گن؟

** ** **

 

...

...

...

...

...

...

اگه بگن آشغالارو ببر پایین حال نداری!

اما برای فضولی این همه راه میای پایین!

** ** **

اگه خوابیدی بیدار شو اگه بیداری بشین اگه نشستی بلند شو راه برو اگه راه میری بلند شو پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من واست اس ام اس اومده

** ** **

مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید !

** ** **نویسنده:عیسی قاسمیsms:09359077571

شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم.
میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟

** ** **


اومدم ازت معذرت خواهی کنم . میدونم خیلی تعجب کردی که واسه چی ؟ بعد وقتی میگم نمیفهمی ناراحت میشی .
آخه الان مگه ساعت ۳ نصفه شب نیست . خب واسه اینکه نصفه شب بیدارت کردم اومدم ازت عذرخواهی کنم . میشه منو ببخشی !

** ** **

می خواستم یه چیز مهم رو بگم پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری!

** ** **

ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم کار خوبی کردم؟

** ** **

ببین عزیز دلم پاشو………..
اگه پا نشی قهر میکنما………….
خب دلم برات تنگ شده…………
جون من پاشو…………
پاشدی………….
افرین عزیزم…………
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!

** ** **

می دونم خوابی عزیزم. ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره، مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی!

** ** **

یه سوال: اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟

 

 

 

شنیـــدم آدم شــــدی , ناراحــــت شــــدم
.
.
.
.
.
اما بعد تحقیق کردم دیدم شایعه بوده
.
.
.
.
.
.
هنــــوزم فـــــرشـــــتــــــه ای !!

∙ ∙ ∙ ≈≈≈ ∙ ∙ ∙

 

با عبـــور از پایـــیز , از نردبام آسمان بالارفته و پنجمین خورشید را بچینیم ...
.
.
.
.
.
.
ببخشید فک کنم زیادی تلویزیون نیگا کردم !

∙ ∙ ∙ ≈≈≈ ∙ ∙ ∙
اگه 2 تا خورشید از پنج تا خورشید کتیبه مال توبود و میرفتی 20 سال پیش  چه چیزی رو تو زندگیت تغییر میدادی و برمیگشتی؟

∙ ∙ ∙ ≈≈≈ ∙ ∙ ∙نویسنده:عیسی قاسمیsms:09359077571
 

نمیدونم با این که خیلی چرند بودی چرا دوست داشتم هر دفعه ببینمت انگار بهت عادت کرده بودم حالا که همه چی تموم شد منتظرم ببینم بازم   ماجراهات ادامه داره یا نه
.
.
.
.
.
خداحافظ   افسانه جومونگ!!

∙ ∙ ∙ ≈≈≈ ∙ ∙ ∙

 

شعار بنده خدا در تظاهرات اخیر :
وای به روزی که بفهمیم چی شد

به حیف نون میگن ازچه فصلى

خوشت میاد؟

میگه ازفصل جفـــــت گیرى

∙ ∙ ∙ ≈≈≈ ∙ ∙ ∙

     
                             (__@__)

<-------،                ¤{  '   ¤   '  }¤

<-------|=====0ooo======Oooo====@

کی اذیتت کرده بد خواهت کیه آمار بده دخلشو بیارم

∙ ∙ ∙ ≈≈≈ ∙ ∙ ∙
 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

این روزها همه مخشان صدای «ووووزلای» میدهد

.

.

.

 

. شما چطور

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

مامدعیان دلی خزانی داریم

باحضرت دجال تبانی داریم

مالاف زن ندبه واشک وآهیم

این هفته نیاجام جهانی داریم

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 در  این هوای گرم كدام گزینه بیشتر می چسبد؟


الف:هندوانه  خنك

ب: استخر آب

ج:یخ در بهشت با طعم آلبالو

 د:یك ماچ آبدار از گونه شما

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

هوا خیلی گرمه دارم خفه میشم كاش تو اینجا بودی.
.
.
. لااقل دو تا جك واسمون میگفتی یخ میكردیم

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

دهه شصتی ها نسلی از نسل های این زمانه هستند که از اسمشان پیداست که روزگار کدام انگشتش را به

آنها نشان داده

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

غضنفر دفتر ازدواج میزنه تبلیغ میکنه:

با هر ازدواج دائم یک ازدواج موقت هدیه بگیرید !

*تابستان؛*

فصل ِ برگِ توت و پیلهُ پروانه.

فصل نامزد شدن یخ با آب

فصل خوابیدن روی بام

فصل دیدار کسی در آسمان

بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

در این تابستان داغ نگاهای  سردت كشنده تر از گرما ست  و من در آسمان دوستیمان  گویی برف و سرما را تا مغز استخوانم درك میكنم

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نویسنده:عیسی قاسمیsms:09359077571




:: برچسب‌ها: جوک اس ام اس ام اس خنده دار اس ام اس جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 111
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: